Ринок ароматів зараз живе своїм дивним та захопливим життям. Люди менше женуться за “статевою” парфумерією і дедалі частіше вибирають запахи під настрій. З’явилось багато нішевих брендів, які не бояться експериментів: дим, віск, чорнило, навіть запах старої бібліотеки – усе це вже реальність. Мас-маркет теж підтягнувся: фланкерів море, та поруч із ними є справді цікаві композиції. Великий вибір якісної парфумерії є на сайті https://store.m15.ua/parfumeriia/ – інтернет-магазин чоловічої косметики для волосся, гоління, косметики для бороди та доглядової косметики для чоловіків. Доставка по Україні дозволяє робити замовлення в будь-яку точку.
Чоловіча парфумерія: основні сімейства
У чоловічих ароматах зазвичай тримаються чотирьох “китів”.
Деревні є найстабільнішою та наймаскуліннішою категорією. Кедр дає відчуття сухого, тепла дерева; сандал – кремовий, м’який, оксамитовий відтінок; ветивер – легку гірчинку й землистість. У поєднанні вони створюють образ сили, стриманості та зрілості. Часто саме деревні композиції носять чоловіки, які цінують класику, не женуться за трендами і люблять відчуття “твердого ґрунту під ногами”.
Пряне та східне: теплий кардамон, димний мускатний горіх, солодкувата ваніль чи бодай крапля амбри. Вони огортають ніби теплий шарф узимку – глибокі, об’ємні, зі шлейфом, який пам’ятають. Часто такі композиції вибирають для вечора, побачень або коли хочеться створити відчуття загадковості й романтичної сили.
Свіжі – категорія про легкість, чистоту й рух. Лимон, бергамот, грейпфрут, м’ята або морські ноти працюють як прохолодний душ у спеку чи ковток свіжого повітря на морському узбережжі. Такі аромати універсальні: для офісу, повсякдення, молодіжного стилю, спорту. Вони не кричать, радше створюють відчуття доглянутості та енергії.
Фужерні аромати – справжня класика чоловічого парфумованого світу. Лаванда, мох, кумарин утворюють зелений, сухий, трохи суворий характер. Це аромати елегантних чоловіків, що віддають перевагу строгим сорочкам, акуратності й традиціям. Фужери – це ніби чисто поголене обличчя після барбершопу, тонка цитрусова бадьорість і легкий моховий відтінок.
Обрати оригінал парфум дуже просто в інтернет-магазині чоловічої косметики та парфумерії. Великий вибір дозволяє знайти найбільш вдалий варіант для себе.
Жіноча парфумерія: ключові категорії
У жіночих ароматах традиційно більше “емоцій”. Вони можуть бути тихими або голосними, солодкими чи мінімалістичними. Іноді один флакон розповідає про ніжність, а інший – про характер, який не збирається ховатися.
Квіткові аромати – величезний світ, що починається від м’яких пудрових троянд до вибухових букетів із туберози. Вони можуть бути романтичними, трохи сонними, або навпаки – яскравими й зухвалими. Квіткові композиції часто “розкриваються” поступово: спершу тендітна нота, потім глибше звучання, і вже за кілька хвилин – зовсім інший настрій.
Фруктові аромати – солодкі, соковиті, інколи майже “їстівні”. Такі парфуми для тих, хто хоче легкості й невимушеності. Груша дає ніжну акварель, цитрус додає блиску, малина – грайливості. Фруктові аромати часто асоціюються з юністю, проте сучасні бренди навчилися робити їх дорослими й навіть вишуканими.
Гурманські аромати більше про ваніль, карамель, мед, какао та усе, що створює відчуття тепла і комфорту. Іноді такі аромати нагадують дитинство, іноді – вечір у місті. Вони дуже об’ємні: варто нанести краплю, і простір уже змінюється. Деякі гурманські композиції звучать настільки “апетитно”, що їх не хочеться знімати з шкіри.
Шипрові аромати – це вибір жінок, які люблять структуру та характер. Шипри більше про глибину: мох, пачулі, трохи цитруса, трохи сухої зелені. У таких ароматах є стримана елегантність, майже кінематографічна. Вони можуть здатися різкими на старті, проте подальше звучання – витончене, сталеве й тепле водночас.
Унісекс: сучасний підхід, нішеві напрями
Унісекс перестав бути експериментом – наразі це звичний формат. Такі композиції часто побудовані на:
- деревині;
- зелених нотах;
- цитрусових акордах;
- димових та шкіряних відтінках.
Нішеві бренди пішли ще далі: аромати дощу по асфальту, металу, паперу, зеленого чаю, ладану. Всі ці звучання працюють не на “чоловіка” чи “жінку”, більше на образ і внутрішній ритм людини. Тому унісекс парфуми стали актуальним вибором для багатьох користувачів, які залишають позитивні відгуки від користування.
Типи концентрацій: парфумована вода, туалетна вода, парфуми
Тут складно заплутатись, проте є деякі нюанси, з якими варто рахуватися.
Туалетна вода (EDT) має концентрацію ароматичних олій близько 5-12%. Звучання: легке, повітряне, інколи навіть “прозоре”. EDT не тисне й не перевантажує, скоріше освіжає. Туалетна вода для тих, хто любить мінімалізм у запахах або не хоче, щоб аромат був помітним на відстані. Також – хороший варіант для офісу або для людей, чутливих до насичених композицій.
Парфумована вода (EDP) має концентрацію ароматичних олій близько 12-20%. У неї звучання глибше, насиченіше та об’ємніше, ніж EDT. У EDP краще відчуваються “серце” й “база”, тому аромат здається більш округлим і “дорослим”. Стійкість: у середньому 4-8 годин. Часто аромат тримається довше на одязі.
Парфуми (Extrait) відрізняються високою концентрацією ароматичних олій – 20-40%, інколи навіть вище. Звучання: густе, обволікальне, чуттєве. Парфуми – не про шлейф, який чути здалеку, вони про глибину й інтимність, які”сидять ближче до шкіри”. Стійкість: 8-12 годин і більше. Деякі класичні extrait можуть залишатися на одязі кілька днів. Парфуми для тих, хто хоче аромату з характером, у якого є своя історія. Їх часто купують для особливих випадків або коли хочеться звучати “по-справжньому дорого”.
На сайті можна знайти кожен з цих видів – вибирати варто залежно від уподобань. Купити дуже просто, адже консультанти завжди можуть допомогти.

Як обирати аромат: сезон, стиль, інтенсивність
Не існує ідеального запаху для всіх. Є той, що “сідає” на вас. Багато чого залежить від сезону, стилю та інтенсивності. Як правильно обрати?
Сезон
Влітку краще працює цитрус, зелень, водні ноти. Взимку – спеції, деревина, солодкі теплі аромати. Весна – це період для легких, свіжих та ніжних нот, що символізують оновлення природи. Осінь має бути з теплими, насиченими та зігрівальними ароматами, які створюють відчуття комфорту.
Стиль
Діловий образ “просить” стриманості. Повсякденний дозволяє іскру, вечеря – більше про сміливість. Для мінімалізму підходять свіжі, акватичні ноти. Сміливі образи потребують яскравих та енергійних парфумів.
Інтенсивність
Якщо бажаєте, щоб запах не змішувався з чужими, варто брати EDP (парфумовану воду) чи extrait. Якщо потрібна легкість – підходить EDT (туалетна вода). Найлегшою концентрацією володіє EDC (одеколон).
Багато чого залежить і від шкіри. До прикладу, на сухій шкірі аромат тримається довше, на жирній – швидко вивітрюється. В інтернет-магазині можна отримати професійну консультацію та обрати свій аромат.

Як зрозуміти, що аромат оригінальний?
Є кілька простих маркерів, які працюють майже завжди:
- упаковка без друкарських помилок та з чіткою поліграфією;
- рівний шов на целофані;
- серійний код на коробці та на флаконі – ідентичний;
- запах не віддає спиртом;
- стійкість вище, ніж у підробок (з не оригіналом аромат просто “падає” через 20-30 хвилин).
Ще маленький лайфхак: якщо в магазині підозріло низька ціна на топовий бренд – майже завжди щось не те. Якщо цікаво глянути, що зараз є серед чоловічих, жіночих та унісекс ароматів – достатньо перейти у каталог і вибрати те, що відгукнеться саме тобі. В Києві можна забрати товар самостійно в Барбершопі або замовити доставку.
